Aankomst in Casa Alora

30 mei 2013 - Álora, Spanje

Na een vertraagde vlucht komen we om 20:30 uur aan op de luchthaven van Málaga.  De huurauto opgehaald en meteen vertrokken naar Casa Alora. Dat is ons tijdelijke thuis voor de komende 8 dagen, bij gastheer Gerard en gastvrouw Nelly.

Gerard wacht ons al op bij de poort naar het huis, als we iets voor 22 uur in het donker arriveren. Het is een gezellige plek met 4 appartementjes/studio's welke tegen een heuveltop zijn gebouwd. Gerard helpt met het parkeren van de auto en wijst ons dan onze studio " Mi Casa" genaamd. Ondertussen heeft Nelly zich ook bij ons gevoegd. De koffers laten we achter in de studio en we krijgen een tour over de terrassen en langs de studio's. Het ziet er allemaal netjes en goed verzorgd uit zover dat te zien is in het donker.

Na vanuit uitzicht over het verlicht dal en Alora op het bovenste terras genoten te hebben, krijgen we een welkomsdrankje. We kletsen even wat om elkaar te leren kennen en vertrekken dan naar onze studio om ons klaar te maken voor de nacht.  Eerste indruk... hele prettige en rustige plek.